mandag den 12. april 2010

the weekend shopping




I denne weekend var jeg ude og shoppe med min mama. Jeg har længe haft denne længsel efter at begynde at løbe. Men jeg kunne bare virkelig ikke finde nogle løbesko, da jeg virkelig ikke synes der er nogle decideret "flotte" nogle. Men ja, her i weekenden, fandt jeg de her sko, og en Lækker læderjakke til en uhyrlig billig pris. SÅ dejligt! See ya folks!

This weekend I went shopping with my Mama. I've in a long time, had this logning after begining to run. But I've just not had some shoes to do it. So this weekend I bought some, even though I hate shoes to run, because I think it's stupid they always have to be ugly, buuuuut, I bought  a pair, and I think there "okay" haha. I also bought a jacket in H&M to a awesome price! So nice. See ya folks!   

//EGEWANG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar