lørdag den 17. april 2010

GIRLS NIGHT IN, THOUGH WITH SOME BOYS





I går var jeg til en af mine veninders fest. Det var rigtig hyggeligt. Men i dag, skal jeg være sammen med Frederikke, også kaldt, BUG, det bliver helt sikkert også hyggeligt. Og i aften skal jeg til min kusines 18 års fødselsdag. Og så slutter jeg weekenden af med en brunch og en familie fødselsdag i morgen. Ja, det bliver en travl weekend - skøønt (:

Yesterday, I was to a party, my friend had. It was really nice and cosy! And today I'm going to spend my day with Frederikke, also called, BUG, it will definatly also be very nice. And then, tonight, I'm going to my cousins birthday, where she turns 18 years old! And tomorrow, i'm going to end the weekend with, going to a brunch and a family birthday. Yeah, I know, It's going to be a nice and stressed weekend - NICE! (:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar